sobota, 5 lipca 2008

Dhaai Akshar Prem Ke / Kroki w chmurach

Mój drugi bollywoodzki film zdobyty dzięki Gazecie Wyborczej. Niestety bardzo się na nim zawiodłem... Przez niego zraziłem się do Aishwaryi Rai (ale już mi przeszło) i Abhisheka Bacchana (to mi już nie przeszło :D).
Początek jest tragiczny - te sceny akcji, a szczególnie skok za flagą, wołają o pomstę do nieba. Z biegiem czasu dowiedziałem się, że we wszystkich bollywoodzkich filmach nie ma zbyt dobrych scen walki, ale te w tym filmie są po prostu tragiczne :P Jednak powstrzymałem się przed wyłączeniem filmu i do oglądałem go do końca.
Historia opowiedziana w filmie nie jest zbyt zachwycająca. Gdyby film był krótszy, wyszłoby mu to na dobre, a tak musimy przedzierać się przez nudę...
Dla mnie to najgorszy bollywoodzki film jaki oglądałem. Nie miał też za bardzo chwytliwych piosenek. Oceniam go na 6/10 (nic na to nie poradzę, że jednak każdy bollywoodzki film sprawia mi jakąś przyjemność ;)).

Brak komentarzy: