środa, 9 lipca 2008

Main Hoon Na / Jestem przy Tobie

Jestem przy Tobie to trzeci film, który oglądałem. Po słabych Krokach w Chmurach przywrócił mi wiarę w Bollywood :D
Należy on dla mnie do Wielkiej Trójki (oprócz niego są w niej Czasem słońcem czasem deszcz i Om Shanti Om). Pod wszystkimi względami film ten jest bardzo fajny. Ale zacznijmy od początku.
Film opowiada o losach majora, który zostaje wysłany w przebraniu studenta do szkoły, by chronić tam córkę generała nadzorującego pokojowe rozmowy z Pakistanem. Przy okazji major dowiaduje się, że do tej szkoły uczęszcza też jego brat :)
Z obsady aktorskiej jestem zadowolony. Świetny Shahrukh Khan w roli majora, Amrita Rao jako córka generała, Zayed Khan jako bart Shahrukha i Sushmita Sen jako nauczycielka. Aktorka Sushmita Sen była Miss Universe w 1994, wiec naprawdę jest na czym oko zawiesić :P Zdjęcia na Filmwebie może ma nieciekawe, ale w filmie naprawdę wygląda bosko (ale za to niektórzy uważają, że nie umie grać...).
Film ma wszystko to, co potrzebne. Znaleźć w nim można elementy komedii, a nawet parodii (plujący nauczyciel, unik a'la matriks przed śliną, śpiewanie na dachu przywiązanym liną, by nie spaść :)), kina akcji (siatka terrorystyczna w filmie, różne walki, pościg), filmu romantycznego (miłostki, pocałunki, "stracenie głowy" przez Shahrukha"), filmu młodzieżowego (szkoła, bal) i pewnie jeszcze parę innych ;)
Na uwagę zasługuje też ścieżka dźwiękowa. Wszystkie piosenki wpadły mi w ucho i bardzo mi się podobały.


Chale Jaise Hawaien


Main Hoon Na


Tumhe Jo Maine Dekha


Tumse Milke Dil Ka Jo Haal


Gori Gori



Bez wątpienia film zasługuje na 10/10. Takie filmy mógłbym oglądać codziennie :P

Brak komentarzy: