środa, 9 lipca 2008

Bollywood w gazetach - Veer-Zaara

Często teraz dają filmy Bollywoodzkie w czasopismach z czego jestem bardzo uradowany :D Tylko czemu tak trudno je zdobyć? :/
Weźmy na przykład film Veer - Zaara. Był niedawno w Naj. Wydanie Specjalne, ale niestety zbyt późno się o tym dowiedziałem i nie zdołałem go już dostać (nawet na Allegro -_-). Od poniedziałku film był w Naj. Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero wczoraj wieczorem, więc dzisiaj pobiegłem do kiosków. I co? Myślałem już, że będzie kupa... Latałem po całym mieście, w końcu znalazłem film w 16.! (szesnastym) kiosku po 2 godzinach latania... Ale przynajmniej takie szczęście, że go znalazłem :D Bo to naprawde jeden z lepszych bollywoodzkich filmów. Gorąco polecam!
A dodatkowo kupiłem sobie Tinę z filmwem Yes Boss / Miłość czy pieniądze. Szkoda tylko, że dodaje ona filmy w cienkich pudełkach DVD :[ Nie będzie mi pasować do kolekcji...

Brak komentarzy: