sobota, 5 lipca 2008

Kabhi Khushi Kabhie Gham / Czasem słońce, czasem deszcz

"Czasem słońce, czasem deszcz" był pierwszym bollywoodzkim filmem, który oglądałem. Możliwe to było dzięki telewizji Polsat.
Zawsze lubiłem łzawe historyjki, więc i ten film mi się spodobał. Dodatkowo bardzo fajne piosenki, których potem nasłuchałem się w Winampie, tańce i inne podejście do kina bardzo przypadły mi do gustu. Choć może historia nie jest najoryginalniejsza, to sposób jej przedstawienia i podział filmu na dwie części dodaje jej wiele uroku ;)
Świetna obsada aktorska - Shahrukh Khan, Kajol, Kareena Kapoor, Rani Mukherji i Hrithik Roshan. Po prostu sama smietanka (choć jak wtedy oglądałem film, nie byłem tego świadom).
Najbardziej podobała mi sie w tym filmie Kajol i jej miny ;) Oraz scena przeprosin i rozbicie wazona.
Do tego filmu mam duzy sentyment, może dlatego, że był moim pierwszym zetknięciem się z tym kinem. Oceniam go na 10/10. Według mnie w pełni zasługuje na taką ocenę.

Jedne z lepszych piosenek z filmu (choć wszystkie są fajne):

"Say Shava Shava"


Yeh Ladka Hai Allah

Brak komentarzy: