wtorek, 8 lipca 2008

House M. D. / Dr House 1x22

Jest to finał pierwszego sezonu. I muszę przyznać, że całkiem udany :)
Myślałem, że już nie wrócą do choroby męża byłej narzeczonej House'a, ale jednak to właśnie o nim był ten odcinek. Najciekawszą sceną z tego docinka było według mnie przymusowe badanie pacjenta (wstrzykniecie różnych rzeczy) oraz pobranie próbki moczu ^^
Była narzeczona House'a od początku nie przypadła mi do gustu... Chyba nie mogę jej wybaczyć, że tak po chamsku postąpiła w stosunku do Gregory'ego - gdy tylko zapadł w śpiączkę kazała mu wyciąć martwe tkanki z nogi. Mam nadzieje, że nie będzie jej w drugim sezonie, na co niestety się zanosi (została przyjęta do pracy w szpitalu -_-).
Szkoda mi także końca "związku" Cameron z House'm :( Wiem, że ich róznica wieku jest bardzo duża, ale jednak obojga bardzo lubię, a House jest taki samotny... :P
Czekam z niecierpliwością na więcej ^^

Brak komentarzy: