sobota, 5 lipca 2008

Seriale - moje ulubione ;)

Mój TOP11 :P

1. Gotowe na wszystko - podoba mi się w nich przede wszystkim humor, ale intrygi też są i to bardzo fajne :) Nie mogę się doczekać 4 sezonu w Polsacie, gdyż go jeszcze nie oglądałem ;)

2. Kości - chyba wszystko w tym serialu mi się podoba, a trzeci sezon tylko jeszcze podwyższył moją i tak wysoka opinię ;) Bardzo fajna para głównych bohaterów, ciekawe relacje między nimi, fajne pomysły na odcinki. Każda postać z ekipy jest tak charakterystyczna i inna, że nie sposób ich ze sobą pomylić. Poza tym każdy bohater ma swoją dość dokładną historię, a nie tylko tak pobieżnie nakreśloną... Z trzeciego sezonu najbardziej podobały mi sie odcinki dotyczące sprawy Gorgomona, ale też odcinek ze sprawą w sądzie ojca Brennan oraz przedostatni odcinek serii.

3. Będzie ex equo. Oba seriale są świetne i zupełnie odmienne ;)
a) 24 godziny - bez wątpienia najlepszy serial sensacyjny :P Dość dużo postaci i wątków, ciekawe kreacje, niespodziewane zwroty akcji ;) Ogólnie ciekawy pomysł (1 odcinek=1 godzina) oraz bardzo dobre wykonanie. Szkoda tylko, że do drugiego sezonu przeszło tak mało osób z pierwszego :(
b) Dr House - po prostu genialny :P Najlepsze są teksty Gregory'ego ;) Bardzo mi się podobał ten z pasożytem ^^ Ale też akcja jest bardzo emocjonująca, znów ciekawi bohaterowie. Tylko nie do wiary jest to, że lekarz może podawać tyle błędnych leków :P


4. Czarodziejki - stare, ale jare. Pamiętam jak kiedyś, gdy byłem o wiele młodszy, leciały na TVP1 i się nimi zachwycałem :D Wtedy puścili tylko 2 pierwsze sezony. Teraz, odkąd lecą na Polsacie, też je oglądam i dalej mi się podobają. Oczywiście widzę ich wady, nie wszystkie odcinki są genialne, ale fajna obsada aktorska i ogólne wykonanie naprawdę mi się podobają.

5. Zagubieni - dopiero na czwartym miejscu :P Są fajni, ale nie genialni.

6. Herosi – lubię oglądać filmy i serialu o superbohaterach z mocami, a ten był naprawdę fajnie zrobiony, więc nic dziwnego, że umieszczam go w tym rankingu J

7. Kyle XY – lubię nietypowe seriale, a ten jest bardzo nietypowy. Pierwszy sezon bardzo mi się podobał – był to taki powiew świezości. Drugi sezon już mnie tak nie wciąga, ale serial jest dalej fajny ;)

8. Pogoda na miłość – trzeci i czwarty sezon bardzo mi się podobały. Były fajne ze względu na swą tematyke – opowiadały przygody licealistów. Piąty sezon (najnowszy) opowiada ich losy już po ukończeniu szkoły. Serial przez to trochę stracił... Dodatkowo fabuła w tym najnowszym sezonie nie była porywająca, a nawet chwilami trochę nudnawa...

9. Krok od domu – bardzo fajny serial kryminalny (a może lepiej napisac było prawniczy? :P ). Podoba mi się w nim to, że fabuła nie skupia się na złapaniu przestępcy, lecz na jego skazaniu. Lubię oglądać seriale i filmy z rozprawami w sądzie J

10. Hotel Babylon – jak już pisałem wyżej, lubię nietypowe seriale. Ten także taki jest, bo opowiada o pracownikach w hotelu. Widziałem niestety tylko pierwszy sezon, który składał się z zabójczej ilości odcinków – ośmiu, ale był on naprawdę bardzo fajny.

11. Tutaj naprawdę nie mogę się zdecydować, więc dam dwa miejsca ex equo:
a) Aniołki z piekła rodem – krótki, niemiecki serial sensacyjny. Opowiadał o przygodach trzech „najemniczek”. Fajnie był zrobiony, choć efekty specjalne nie zawsze były najwyższych lotów ;)
b) Gorące Hawaje – serial ten opowiada o losach pracowników hotelu, lecz nie w taki sam sposób jak Hotel Babylon. Tutaj hotel znajduje się na Hawajach i fabuła wykracza poza jego mury. Też bardzo fajny serial, tylko szkoda, że nie powstał drugi sezon :/ Bo pierwszy kończy się dziwnie lekko mówiąc – główny bohater ni stąd ni zowąd wylatuje w powietrze xD

Brak komentarzy: