niedziela, 13 lipca 2008

House M. D. / Dr House 2x01

Pierwszy odcinek nowego sezonu, więc i oczekiwałem zmian ;) Tak więc przyglądam się początkowi co w nim zmieniono. Myślę nic! Ale nagle moich uszu dobiega muzyczka... Inna niż do tej pory :/ Ja rozumiem, że każdy sezon może mieć inne "intro", ale zazwyczaj podkład muzyczny zostaje taki sam, a tu właśnie jest na odwrót. I biorę to za minus. Muzyczka w pierwszym sezonie była bardzo fajna i klimatyczna i nie mam pojęcia czemu ktoś zdecydował się ją zmienić....
Inna zmiana, która zaraz rzuciła mi się w oczy? Zmiana włosów Cameron! :P Nie wiem po co je farbowała... Ale tą zmianę akurat da się przeżyć, ale w ciemnych włosach Cameron wyglądała lepiej :P
Tak jak się obawiałem była narzeczona House'a została w obsadzie serialu... Jak ja jej nie lubię :/ Sam nie wiem czemu, ale działa mi na nerwy.
Co do reszty - to jest dalej ten sam, genialny House. To co najważniejsze - humor i zagadki medyczne pozostały :) Bohaterowie są dalej ciekawi, Gregory dalej gnębi Chase'a :D A Cameron dalej jest za miłosierna dla innych :) Nic tylko polecić ten świetny serial. Myślę, że nie ma takiej osoby, której nie przypadłby do gustu.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mi nie przypadl szczegolnie do gustu... ok calkiem przyjemny serial ale nic wiecej... LOST rules:)

elTadziko pisze...

Czy ja wiem, czy LOST jest taki rulez.... Mi też się podoba, ale cały czas coś mieszają i jakoś ostatnio przestał mnie tak wciągać. A House jest cały czas ciekawy, a ten humor jest genialny ;)